Godmorgon!

Idag är den stora dagen, idag är det lördag! Idag är det fest, och fylla. Jag sitter nu i handduk och blött hår, kom precis ut ur duschen. Låg en halvtimme för länge i sängen, så har liiite bråttom nu. Men det är lugnt, jag fixar det alltid ;)

Min buss går om ca en timme, och mellan det ska jag egentligen;
Packa kläder till ikväll, men jag orkar inte bära på det, så jag åker hem emellan och fixar
Sminka mig, det går på tio minuter
Torka håret, jag hatar att ha det blött
Klä på mig, det kan ju vara bra?
Hitta jobbarkläder
Käka frulle, är grymt hungrig - ingen middag igår :O

Inte konstigt att det inte blev någon middag, jag sov mellan tre och elva igår! Helt galet trött.
Men jag funderar på att försöka sova en timme när jag kommer hem från jobbet, men det beror helt på hur tidigt jag kommer därifrån. Jag har lixom första sching på att gå hem om det är lugnt.

Men nu ska jag klä på mig, och läsa sms:et jag fick alldeles nyss. Kan det vara Jennie som skriver måntro?

Vi hörs lite senare! PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0