Godmorgon.

Mitt internet ville inte jobba med mig, när det var dags för sängen, så det var inget sista inlägg.
Men min kväll igår var iallafall trevlig! Runt halv elva kom Anna över, vi slog på 'shall we dance' md richard gere, och båda två ville krama honom hela tiden. Sedan blev det rökpaus och skitsnack.
Sen blev det 'Save the last dance' med den snyggaste 'mörkhyade' mannen i världen (man vet aldrig hur ni reagerar om jag säger ordet neger)

Riktigt mysigt! Det som var mindre mysigt var att jag inte låg i sängen förens klockan var en sisådär kvart över tre. Och det var riktigt mycket mindre mysigt. Så jag är skittrött idag, och har INGEN lust alls att jobba idag. Jobbar stängning, och det suger pung.

Men nu ska jag köra ett läsa-andra-bloggar-race.
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0