god morgon!

Just nu ligger Anna i min säng, och tjatar om sina fem minutrar. Jag kan erkänna att det är en liten försovning som skett, då vi egetligen skulle gått upp för en timme sedan. Oops. Men visst vi hinner, vi kanske inte bara har den tiden vi vill ha, som vi har om vi kliver upp typ 2 timmar innan vi ska gå.

Vi somnade runt tre igår. Det var ett program på tv, Sexiest supermodels, som vi inte kunde sluta titta på. De hade rankat dem, och vi var tvungna att se ettan, självklart. Så det blev ganska så sent, men det var mysigt.

Men nu måste jag hinna sminka mig, och fundera på om jag ska ta tjocka jackan, eller om jag chansar och tar den tunna. Det blir ju så fruktansvärt varmt i den andra, om solen tittar på. Men å andra sidan vet man aldrig vad som händer ikväll, jag kanske är ute sent,och då vill jag ju inte ha en tunn liten skitjacka, eller hur?
Njae, vi får se hur jag gör. Kanske tar på mig en lite tjockare tröja under, så kanske det går.
Hmmm..

Vi hörs sen, slänger in en bild på hur söta vi var igår.
PUSS <3


image509

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0