Fredagen

Jag kom på att jag inte skrivit mycket om helgen. Så i brist på annat kan jag ju göra det nu.

Fredag:

Dagen började med skola, och sedan skulle jag och Anna till solna. Jag skulle fylla på min tatuering, men det slutade med att det inte blev något, utan vi gick och satte oss i en liten lekpark istället. Jag orkade inte prata medans jag gick, utan jag ville sitta ner. Det är konstigt hur mycket vi dras till parker. Det slutar alltid med att jag och Anna sitter i en lekpark, på ett dagis eller var som helst bara det finns en bänk. Där satt vi och pratade medans det blev mörkt. Sen åkte vi hem till mig. Där var min bror och hans gäng. Och ja, de var ganska så fulla redan då.Men tyvärr hade det inte mer än öl att erbjuda, och alla som känner mig vet att det värsta som finns är öl.
Men det var trevligt till en början. Sen blev min bror grinig, brors flickvän blev grinig och brors kompis Alex blev väldigt full. Han kunde inte ens stå upp, och det resulterade i att han ramlade och hade sönder marmorbordet som stod i Sebbes rum. Ajajajaj, griniga Sebbe blev ännu grinigare.

Sen gick jag och la mig, men vaknade 157592 gånger av att Anna väckte mig, om och om igen.
Fyfan..

Så, fredagen i lite bilder:

     

De sköt på varandra med luftpistol??!!

Och fler bilder hade jag inte. Konstigt..


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0