försovning, igen.

Som vanligt har jag försovit mig. Och det är illa må jag lova. Tänkte att denna vecka skulle bli en bra vecka, en vecka som jag skötte mig varje dag. Men icke. Jag hade ställt klockan på halv sju för att kunna snooza till sju, och sen lägga mig i solariumet. Men när jag sedan, runt sju, drog ut laddaren så fick mobilen tuppjuck och stängde av sig. Jag hann sedan somna om innan jag startat om den, och därför ringde den inte när jag skulle gå upp. Vaknade för en timme sedan ungefär, och nu sitter jag här. Tänkte skita i allt och bara åka till jobbet istället.

JÄVLA SKIT-TELEFON SOM BARA STÄNGER AV SIG SJÄLV!

Usch..


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0