föreochefter

Kan ju inte säga att det vart en stor skillnad, men det ser mycket fräschare ut nu. Inte så mycket kortare, bara några små centimetrar. Men kanske får klippa mig igen, snart. Skulle vilja klippa upp det mer, ganska så mycket mer, men det får jag ta då.

 

Nu ska jag sminka mig, och sedan dra till skolan för att ha idrott. Inte det roligaste, men sen är det matte och sen slutar jag. Då blir det raka vägen in till stan och käka, kanske ta en drink.


Kom på det... Idag skulle jag och Simon ha firat 2 år. Jag måste skicka ett sms till honom, och säga det. Det känns ju inte bra att skita i det helt. Men jag vet inte vad jag ska skriva. Får tänka lite på det, men han måste ju få veta att han fortfarande finns i mina tankar.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0