footloose

Är hemma nu från musikalen. Den var huuuur bra som helst, och jag skulle inte banga på att se den igen. Faktiskt. Men höll på att få hjärtstillestånd när det var en helt annan människa som spelade huvudrollen, varken Måns eller Linus. Vad var detta, lixom? Men sen visade det sig, att Måns var med, men ej som huvudroll. Han spelade ''the bad boy'' och det passade honom perfekt. Filmade och tog jävligt många kort, men jag orkar inte lägga in och upp dom nu. Gör det imorgon, eftersom jag börjar halv två, så är det ganska så slappt, right? Ska till ungdomsmottagningen halv två, så jag orkar inte åka till skolan och vara där typ 30 minuter, för att sedan åka iväg igen. Nej, icke sa nicke.

Lika roligt var det inte att komma hem. Jag och Simon ''firade'' (eller vad man nu säger?) 2 år idag. Jag skrickade ett sms till honom imorse, och påminde honom eller vad man nu ska säga. Jag trodde inte att hans kulle göra en sån mycket större grej av det, så jag gjorde inte heller det. Men det gjorde han. När jag kom hem, och ner till mitt rum, såg jag att han köpt rosor till mig. Han hade tänkt på mig. Jag visste inte vad jag skulle känna eller göra. Det kändes så jävla dåligt att det enda jag gjorde, var att skicka ett drygt sms. Och han tar sig tiden, att åka till Tyresö och köpa rosor, för att sedan lämna dom till mig.
Jag var ju inte hemma när han gjorde det, så jag missade det. Men det visste han om.

Jag var tvungen att ringa till honom och tacka och säga förlåt. Då kunde jag inte hålla tårarna tillbaka. Det känns så jävla sjukt att det gått så himla fort. Från att i hade det hur brasom helst (i mitt tycke) till att det har blivit såhär. Detta suger, kan jag tala om. Det känns så förbannat pissigt just nu, och jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra. Jag vet inte vad jag vill. Det känns så fruktansvärt fel att det är såhär mellan oss. Såhär ska det inte vara. Vi ska vara tillsammans, det är Ninni&Simon. Inget annat.

Jag vet inte hur jag ska fixa det här.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0