footloose

Nu har jag ångest igen. Skolan eller inte? Jag har lixom försovit mig lite, men orkar inte tjaffsa med mamma om att jag varit hemma. Så nu har jag sjukanmält mig till svenskan, och går till gympan som börjar 13.05 och sen går jag på matten.

Vet ni? Idag ska jag på footloose. Ni vet, musikalen med Måns Zelmerlöw. Kanske, kanske är Måns sjuk, men då ersätts han med Linus Wahlgren, och det är ju inte helt fel grabbar att titta på.
Jag kommer ihåg när jag var på musikalen Grease, där han var med, och jag kunde ju inte koncentrera mig på annat, för han är ju så förbannat jävla söt!! Och jag kommer sitta på andra raden, rakt framifrån!!
Så, det ska bli skönt att ha någonting annat att tänka på idag.
Kanske ska man gå och lägga sig en stund till.. Fast då finns risken att jag inte vaknar i tid.
Nej jag ska bomba Denice med samtal, så hon klipper mig. Hon skulle klippa mig igår, men hon orkade inte (klockan var nio, haha) så hon sa att jag skulle riinga och väcka henne. Tyckte det var lite skumt, för man är ju mer trött på morgonen? Jajajaja, hennes problem. Jag vill iallafall klippa mig, är fortfarande trött på mitt hår.

Men nu ska jag sluta snacka massa bajs och slänga in fina bilder, på fina grabbar.

image529 image530


 

MUMMA!




 

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0