dagen i all ära

Har nyss kommit hem från skolan. det var slappt på idrotten, eftersom jag gymade i gymmet istället. Det var någon jävla multiboll, och det lät inte frestande, så jag drog ner dit och satte mig för att slappa. Det var 3 tjejer till som också gjorde det, så vi satt och snackade lite skit istället.

Sedan var det matte, satt kvar tio minuter extra, eftersom min buss ändå precis hade gått. Det var skönt att komma ifatt lite, faktiskt.

Nu har jag precis gjort mig en kopp te, kände att det var alldeles för länge sedan jag drack det. Jättelänge sedan faktiskt. Nu på sistonde har jag ställt mig och gjort kaffe istället, och det går inte lika fort. Men det ska bli ruskigt gott med te, kan jag lova.

Snart åker jag och mamma till hammarbyhöjden och hämtar upp Lilla Malin. Vi tre ska gå på footloose ikväll. Men först ska vi ta en matbit inne i stan, och det känns tryggt, eftersom jagb håller på att DÖ av hunger. Fyfan.

Får se om jag träffar Simon sen, eller om jag träffar Jennie. Jag vet inte om jag orkar prata allvar idag, jag orkar inte bli ledsen igen. Så vi får se, helt enkelt.

Men nu ska jag lalla runt lite, platta håret och sedan dricka upp teét.

PUSS

Kommentarer
Postat av: Nyfiken

Det var riktigt kul att läsa hur Jennie slampade iväg med svennen på semestern:)
Får vi inte höra hur det senare?

2008-03-12 @ 19:13:00
Postat av: jennie

ursäkta, slampade? jag kan berätta fortsättningen. vi pratar varje dag, och han ska flytta hit. varsågod, där har du svaret "nyfiken"

2008-03-12 @ 20:53:48
Postat av: Nyfiken

Var det inte så ninni beskrev dig?
Då får jag gratulera dig!
Men man kan ju undra vad det e för en kille?????

2008-03-12 @ 21:52:32
Postat av: ninni

HAHAHA, beskrev jag henne som slampig? då vill jag gärna att du letar upp den meningen som är slampig...?

2008-03-13 @ 00:37:35
URL: http://schmeeek.blogg.se
Postat av: Nyfiken

Sorry, läste texten lite väl snabbt.
Såg nu att det stod "ej slampigt".
Förlåt Jennie!
Men vad e det för kille?

2008-03-13 @ 12:44:12
Postat av: ninni

Hon träffade en kille där, han var från skåne, hon från sthlm, hon ville ha honom, han ville ha henne, de fick varann, de åkte hem till sina hem, de hörs på telefon eller msn varje dag, och planerar snart att träffas igen.

2008-03-13 @ 12:51:15
URL: http://schmeeek.blogg.se
Postat av: jennie

ja, och han kommer nästa torsdag. han ska berätta för sin flickvän om mig, samt dumpa henne. han flyttar hit, eller jag ner till honom. nu har du fått din sista uppdatering "nyfiken"

2008-03-17 @ 23:10:09

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0