anna, och äckelsnoppar ;)

Myser hemma nu med Anna, vi har precis smällt i oss ko-ost med brödpinnar - huuuuur gott som helst för er som undrar. Sen gjorde jag också SKITVARMT te, så att det ska hålla sig varmt länge.
Idag har jag langat cigaretter, till Anna, så nu är jag en officiell brottsling. Morr.
Sen har vi bara suttit hos mig, och kollat tv. Det på tvn som vi fastnade för var programmet med konstiga snoppar. Ja, det är sant! Det handlade om ''den perfekta penisen''. Hur äckligt som helst, där vi fick se en kille som hade 60 CM I OMKRETS, och kunde därför inte ha sex. Sen fick vi se en ganska så gullig kille genomgå en operation för att hans skulle bli längre. Sen var den en som hade massa verktyg för att kunna göra den längre. Skabbigt, faktiskt.

Nu ska jag hoppa upp i sängen med Anna, som förövrigt ska sova här. MÖJS!

Kanske uppdaterar mer ikväll, eller så somnar jag snart. PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0