allmänt ordbajs

Nu sitter Jennie på ett plan påväg till värmen, och mamma sitter snart på ett plan påväg till Memphis. Hon ska hälsa på Elvis (och ja, jag vet att han är död) Hon är ett riktigt fan av Elvis, och ska besöka huset där han bodde, han grav och massa annat. Kan nog bli coolt.

Jag hann inte säga hej då till mamma, eftersom hon inte kom ner och sa hej då, jag låg ju lixom och sov. Och våran kväll igår avslutades i ett gräl. Så det var ju inte så bra.
Men jag fick ett presentkort av min granne Rikard när jag fyllde 18, på centralbadet. Så då kan jag och mamma åka dit när hon kommer hem, och bara ta hand om oss själva. Det tycker jag låter bra, eller hur?

Jobb idag, och sedan prat med Simon. Sen får man se vad man hittar på, efter humöret efter samtalet med honom. Kanske är man glad, kanske är man förkrossad. Vi får se. Kanske ringer Anna för en filmkväll, eller något. Så det kan bli mysigt ikväll. Eller så kanske Simon stannar för ikväll, och det skulle också vara mysigt.

Klockan går framåt lite för sakta, det blev en lite för tidig morgon. Jag brukar välja gå upp minst 1½ timme innan jag ska ta bussen, men idag gick tiden väldigt sakta, och jag hann för mycket, på liten tid.
Menmen, tar väl igen det på att skriva massa ordbajs här istället ;)

Kommentarer
Postat av: Josephine

Nej, inte blev jag besviken:) Aj du är också från Finland, skoj. Själv bor jag i Åbo och studerar till historielärare

2008-03-01 @ 08:13:02
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0