Åååååh!

Det första jag ser när jag slår upp mina ögon är solen som sticker in genom rutan. Åååh, va glad jag blev! Synd bara att det är då jag kom på att jag har försovit mig. Jag började egentligen 10.30, men se klockan nu, hehe. Och jag kommer inte hinna till engelskan, och tänker definitivt inte stressa till italienskan. Sååå.

Menmen, inget jag kan göra något åt nu, jag får satsa på imorgon istället. Men jag ska gå till livskunskapen iallafall, för den är ju rolig. Och den börjar inte förens 15.15 så jag behöver ju inte direkt stressa.

Och vilken dröm jag hade inatt. Jag drömde att jag, en till liten tjej och två killar, en spinkig och en jättefet, var ute på ett uppdrag. Jag har ingen aning om vilka killarna var, och jag kommer inte riktigt ihåg uppdraget vi hade heller. Vi skulle iallafall hitta någonting, någonting utav värde. Och sen helt plötsligt stod jag hos en kirurg som skolla operera mina bröst och min rumpa. Då vaknade jag.

Asså va? Det sägs ju att man kan tyda alla drömmar, att alla drömmar betyder någonting. Och vaihelvete skulle den där betyda då lixom?


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0