...

Okej, jag dör snart.


Men måste ju glädja er med att Jennie tillslut fick sin pöjk. Senast jag pratade med henne var hon ute med honom, och de letade cigaretter. Trevligt! Hoppas det gick ''all the waaaaay'' - om ni förstår va jag menar ;)
Jag skulle iallafall smsa henne när jag hade rast/lunch och då skulle hon få berätta hela historien. Lite spännande är det ju, eller hur?

Jag lovar att uppdatera er om vad som händer, för ni är väl lika intresserade av det som jag är. Ni har ju också fått följa historien, lixom. Men nu ska jag upp och göra te, och kanske ta en macka. Är faktiskt lite hungrig. Det enda jag käkade igår (idag för mig^^) var en ynka sallad på Café Fix. Muuääh.

Meeeen, jag har ju massor av tid nu, så det kommer fler inlägg.

pyss <3


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0