?!

Jag har beslutsångest. Jag satte på vattenkokaren för att göra te, men sedan när jag väl stod där och skulle hälla upp, så var det inge kul längre. Jag ville inte ha te. Så jag sket it, ställde tillbaka koppen och gick ner. Men nu vill jag ha te igen. Är det något fel eller? VAFAN!
Men jag vet inte om jag orkar gå upp och sätta på vattnet igen, och sedan vänta, och sedan göra klart teét.
Nej, jag tror faktiskt att jag skiter i det.

Men därimot funderar jag på att fota alla mina smycken som jag köpte i ... hmm .. fredags? Ja, precis, fredags!
Kanske ska gå och göra det, sen kanske publicera gamla bilder, sånt är alltid skoj.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0