...

Dags att gå upp och borsta tänderna, och göra sig redo för jobbet. Jag har, i sanningens ord, ingen lust alls. Jag känner bara för att ligga hemma i min säng, och typ..dö?

Jag och Simon kanske ska träffas idag istället. Detta är så himla jobbigt för oss båda, och vi måste reda ut det. Hur det än går, så ska vi skiljas som vänner. Jag vill inte ha några problem, inga alls. Men ingen av oss vet hur vi känner, vad vi vill, så det kan vara svårt att få fram något som vi inte kommer ångra dagen efter, eller veckan efter.

Men vi ska försöka få fram de bästa, komma på den bästa lösningen.

Men så, borsta tänderna var det.
Uppdaterar när jag kommer hem.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Jennie

:(

2008-03-02 @ 13:39:39
URL: http://tullan89.blogg.se
Postat av: Jessica

Hej! Vad fin din nya design e! Jättesöt! :)

www.pessicaz.blogg.se

2008-03-03 @ 19:30:28
URL: http://pessicaz.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0