..

Ååååh, har nu sovit ett bra tag. Och fytusan va skönt det var. Har sovit sedan jag skrev sist, eller jag har också käkat middag - tacos. Mums.

Under middagen ringde Jennie från Gran Canaria, men jag missade det. Men hon ringde nu alldeles nyss, och var tvungen att skryta om att hon satt på balkongen med en öl, ochb har precis varit vid havet. Kul att höra, tack så mycket.
Själv sitter man och huttrar lite, ska snart lägga mig under mitt varma och sköna töcke igen, och invänta att Simon kommer. Kanske uppdaterar efter det.

Tills dess får ni ha det toppen, utan mig.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Josephine

Svar: Historia KAN vara tråkigt, men om du har en bra lärare kan det vara något väldigt intressant. Det finns ju en massa material att arbeta med och kunna göra spännande..jag lovar att jag inte skall bli långrandig och tråkig som vissa senila lärare kan vara:D

2008-03-01 @ 19:27:00
URL: http://mumintroll84.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0