Vilken jävla kväll..

Ja, sommarlov nudå. Och vilken avslutning!
Dagen börjar vid 8 då jag och Victoria går upp. Vi hoppar båda två in i duschen (ja, olika duschar) och duschar oss rena och fina. Sen knäckte vi första cidern. Vi hade bestämt att vi skulle kröka från morgon till morgon. Vi hade skaffat  oss själva en varsin platta för att kunna hålla igång. Så morgonen börjar bra iallafall.

Sen i skolan (jag var laaaagom drunk) var det som vanligt skittråkigt snack i aulan, jag höll på att kissa ner mig, och tror att hela min rad och 3 rader framåt samt bakåt också hörde att jag va det.
Sen bulle och fika i klassrumme, sen vare BYEBYE skola.
22 augusti sätter det igång igen, men det är jävligt långt dit!

Men så åkte jag och Victoria hem igen, och käkade samt drack vin. Sen drog vi till Nicole, där partyt fortsatte. Sen hem till mig för att kolla matchen. Tyvärr hann inte alla kolla matchen hos mig, de flesta drog hem och sov istället. Jag och Victoria bestämde oss för att också ta en powernap.

Men nu vart det väldigt jobbigt att skriva så jag kör en snabbgenomgång:

Vaknade, fortsatte kröka, såg matchen, Jennie kom och grät - hade blivit slagen i Kungsan, tröstade och sminkade Jennie, åkte in mot stan, fortsatte kröka, kom til hötorget, mötte pullman samt mangan, Jennie åkte hem, fortsatte kröka, träffade på först trevlig sen äcklig tjockis, vandring till slussen för efterfest, tvekade och åkte istället till Lidingö.

Så, klockan hann slå sex innan jag var innanför Mickes dörrar. Så därför ska jag sova mera nu, så jag inte är helt död senare.

Sorry för ett tråkigt inlägg. Ni kanske fattar att mitt internet hemma inte fungerar - SOM VANLIGT`?!

Men när det börjar funka lovar jag att slänga in bilder som togs under dagen (:

puss&kram

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0