allmänt,

Nu har lilla Jennie dragit för att övningsköra. Och här sitter jag kvar, med den där äckliga uppgiften i textkommunikation att göra. Så otroligt segt!! Men det måste göras om jag ska få mitt VG där (: najs.
Är rätt så stolt över mina betyg detta år. 3 VG:n och 1 MVG. Visserligen harjag även 2 IG:n, men de behöver vi inte räkna med, haha.

Sitter just nu och nötar Elvis. Och det finns inget stopp, hans musik är ju bäst! Har man vart tillsammans med en raggare i 3 år kanske? Hmm..

Och jag kan absolut inte sluta tänka på att våran resa nu är bokad. Det känns helt overkligt, och sjukt. Tänk att vi, om mindre än två månader, ligger på en strand och steker, och sedan på kvällen avslutar vi med en jäkla massa festande. Det känns så underbart, att jag inte ens vet vart jag ska börja! Herregud...

Men, ska inte nöta för mycket. Ni kanske blir avundsjuka ;)

FORTSÄTTNING PÅ UPPSATS, I'll be back

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0