lidingö, igen :)

Fytusan vad jag har sovit gott! Har sovit som en gud!
Fast nu är det för varmt. Det är äckligt när det är för varmt! Det blir som att täcket klibbar sig mot kroppen, och slingrar sig mot benen så man sitter fast. Usch. Därför är det så jävla äckligt att sova med mjukisar. Fast iofs, det är ju ingen som tvingar mig. Haha.

Ligger i Mickes säng nu. Vi vinade en hel del igår, och jag tror att det var vinet som gjorde att jag kunde somna som ett barn. Det kommer bilder sen på Micke när han imiterar en video. Men jag vågar inte lägga upp dem nu, då blir han arg. Haha. Gör det när jag kommer hem.

Men pallante skriva mer. VI HÖRS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0