trevlig kväll!

Så, jobbade idag. Åkte sedan direkt efter jobbet till Jennie, där vi gick och solade. Hon och jag i ett trångt solarium. Kan det blir mer mysigt? Inte lika mysigt när vi började svettas kolossalt, men det beror ju på hur man ser på den saken :) Efter det gick vi osminkade och sletna till globen och köpte hårfärg. Lilla Jennie var trött på sitt svarta kaluffs, så jag gjorde lite slingor på henne.

Sen drog vi våra söta små rumpor till mig, men innan dess stannade vi på Vivo och kpöpte chips, 3 gurkor, 2 dippar och läsk. Myskväll - aaaaaaaiiight? När vi sedan kom hem var vi duktiga och diskade och blandade dipparna. Sen började jag tillochmed städa. Hör och häpna, jag städade?
Damsög och rensade kläder. Duktiga Ninni.

Efter städningen kom trosaboysen över på lite filmmys och gurka+dipp-doppning. Och det var också trevligt!
Men nu är jag faktiskt så trött att jag inte pallar sitta här.

Jobb imorgon -.-

PÖSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0