pengasnack

Kan knappt fatta att jag snart kommer sitta på ett plan härifrån snart. Det känns helt sjukt. Turkiet i två veckor kommer bli helt sjukt kul. Det enda problemet jag har nu, är pengarna. Jag får fiffilura ut något, så jag slipper ta mer pengar från sparkontot, för jag vill inte bli skyldig kontot för mycket, haha. Jag har nu tagit 7.000 därifrån, men funderar på att ta 3.000 till, så sätter jag in hela skatteåterbäringen (10.000) där när jag får den i augusti. Det kommer svida, men hellre det än att jag inte har några pengar sen när man ska flytta hemifrån eller liknande.

Ska börja sätta in minst 2.000 där varje månad efter resan, så man kanske har råd till en resa till fast i vinter. Skulle vara najs!!

Det är så jävla surt att allt i livet handlar om pengar. Vad du än ska göra så behöver du pengar till det. Man klarar sig inte utan. Ja fattar inte hur fan man kunde leva på 1.050 kronor i månaden förut, innan man började jobba. Helt sanslöst.

Men nu ska jag sluta ordbajsa, och kanske fortsätta städa här. Det ser förtaskigt ut efter våra lilla fest igår. Haha.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0