mööh

Kan man sitta mer underbart skönt, än på det sättet jag sitter nu? Förut satt jag på golvet, men mammas dator i knät. Och som ni alla vet så domnar ju arslet bort efter en sisådär 10 minuter. Det gjorde mitt också, och det kändes som om jag tog på någon annans rumpa när jag skulle massera liv i den igen. (porrigt, eller hur?) Men sen kom jag på den briljanta iden att sno en fotölj ur min käre brors rum, så jag gjorde det, och nu sitter jag som en kung. Jag trivs.

Sen gör det ju bara saken ännu bättre när man får detta skrivet till sig:

Retard micke säger:  du borde ju fatta a tt jag tycker att du är king, för annars hade jag aldrig hållt på sms:a och prata med dig nu

Naaaw, tussegubben. Pluttinuttituttiplussi (:

Jahaja. Nu ska jag väl (som Micke så fint kallar det....?) gå och röka en fet (cigarett) och sen placera mitt arsle (som fortfarande lever) i denna enormt sköna fotölj igen.

Kiss&bajs


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0