lidingöresa och massa vin

Sitter nu hos Micke, fast Micke är inte här. Den stackarn var tvungen att åka och jobba.

Så, igår. Jag kände mig riktigt duktig igår! Först städade jag och tvättade kläder, sen var jag duktig och åka till banken. Överförde 7.000 kronor till Sanna, också väldigt duktigt!

Sminkade Malin, Helens lillasyster, eftersom hon skulle på bal och hade snällt bett mig om jag kunde hjälpa henne. Och självklart kunde jag ju det.

Men sen då? Jo, sen började jag min långa färd mot Lidingö. Där skulle jag träffa Micke och hans trevliga vän Patrik. De tog en tripp till systemet medan jag blev påhoppad av en 3-försäljare. Han försökte stoppa på mig allt möjligt, men det slutade med att jag gick därifrån med en liten godispåse. Svårflirtad? Javisst!
När grabbarna grus kom ut fortsatte vi våran färd mot "the gräsmatta". Där slog vi ner våra söta rumpor och började skåla. Mycket trevligt!
Där satt vi tills det vart lite småkyligt, och då rörde vi oss mot Patrik, där "festen" fortsatte.
Sen åkte jag och Micke hem till honom, där vi slog på en film och somnade gott.

Här sitter jag alltså nu, ska försöka sova en timme till eller något, så jag pallar storstädning på jobbet idag. Ska vara där vid fyra, och det ska städas in på småtimmarna. Inte roligt, men det måste göras. Och sen att man får pengar för det gör ju inte saken värre, eller hur?

Jaa, sova var det. Hörs senare.
PUSS

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0