helt fantastisk helg

Vart ska jag börja? Det finns inte riktigt ord som kan beskriva hur denna helg har varit.
I fredags satt vi och mös vid slussen, Jennie drog med oss för en jävla massa backar innan vi kom till ett mysipysiställe. Där satt vi och drack lite, pratade och skrattade.
Alkoholen tog fart fort, och alla utom Lillisen var dynga. Men sen skulle vi till Medis, och möta Jennies mamma samt lådsaspappa. Där fortsatte alkoholen att flöda, tills det var dags för stängning och lilla jag skulle hem.

Igår väntades det jobb. Kunde komma in till två, så jag hann ta det lilla lugna på morgonen.
Jobbade till halv sju, städade riktigt ordentligt. Kände mig väldigt duktig och kreativ!

Efter jobbet åkte jag hem till Jennies faster och drack lite vin. Ja, Jennie var också där! Senh bar det av hem till mig, och ''förfestandet'' tog fart. Fixa fixa fixa, sen var det bussen.
Mindre rolig resa dit, men det var hundra gånger bättre när vi kom in. VILKET DRAG, och jag älskade det. Mötte massa människor och verkligen levde livet.

Dock var inte hemresan så kul, då jag var alldeles för full för att fatta själv att jag skulle åka hem. Men nej, jag följde med Fredde och Alex hem till Fredde. Och där tog jag av mig till underkläder och badade i poolen. Klockan var runt fyra. Så det var en blöt och kall Ninni som lade sig i sängen. Men det var lugnt, jag somnade som en stock iallafall.

När jag sedan vaknade av väckarklockans underbara läte, var det bara att masa sig upp och klä på sig. Fredrik var så snäll och lånade mig en stor tshirt som jag sov i. Tanken på att ta på sig klänningen igen var inte så lockande, men det var nödvändigt.

Efter 2½ timmes sömn åkte jag, fortfarande lite småfull(!) till jobbet. Inte det roligaste, men det var värt det!
Idag har jag bara jobbat. Kom ifrån jobbet vid halv tre, efter NADA att göra. Satt då ute med mammsen ett tag, men sen dog min kropp, och jag somnade. Sov till halv nio.. Är jag förvånad? Nej.

Men nu ska jag ut med hunden, och sen sätter jag mig här igen.
puss sålänge <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0