Godmorgon!

Jag förstår mig inte på mig själv. Jag har försovit mig tre dagar i rad nu. Men jag fattar inte hur, eftersom jag stäler klockan, och hör den. Sen trycker jag på snooze en gång, och då ska den ringa efter 10 minuter, men ringer 1½ timme senare? Dumma telefon..

Men, ska strunta i engelskan idag, måste tvätta och åka till banken. Gör ändå inget speciellt på svenskan iallafall. Vet inte heller om vi har idrott idag, så jag tar inte med gympakläder.
Efter skolan ska jag sminka Malin, eftersom hon ska på bal idag. Får hoppas att det inte blir katastrof, det skulle ju vara lite pinsamt. Och jobbigt för henne, självklart!

Men, tillbaka till tvätthögen, och sen duschen!
Vi hörs senare!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0