gårdagen

Så, Sverigematch igår. Jag var på plats i Kungsan med Micke, Per, Jennie, Sofie, Jessica och massa andra. Jag hade börjat lite smått att dricka vin hemma hos Micke innan matchen, och fortsatte lite smått på vägen in. Men när vi kom dit såg jag att de var stenhårda på att inte ta in dricka. Så jag ringde dit Jennie, så smugglade vi in mitt vin genom gallret. Var vi bäst, eller var vi bäst? Sen kom vi in och slog oss ned på fuskgräset och började sjunga. Riktigt trevligt må jag säga! Trevligare än matchen iallafall, man kan ju inte göra mer än att skämmas över att vaar svensk. Jag skäms iallafall. Knappt några målchanser ens.
Och Kungsan är ju verkligen ett ställe där alla ska bråka. Det puttades, tjaffsades och slagen flög. Jennie fick en smäll, igen. Jag undrar om hon dras till dem som slåss. Kan vara, kan vara.

När det knappt var fem minuter kvar av matchen gick vi. Då drog vi oss till kaoset på Gyllene Fiskmåsen (donken) och käkade. Sen drog jag faktiskt hem. Orkade inte vara helt borta idag på jobbet.

Så, jobb till runt ett idag, om det är lugnt vill säga. Men om man kollar på vädret kommer det vara det. Så jobbar bara halvdag. Sen ska jag hem, hem och sova. Är trött efter att ha vakat kanske 10 gånger inatt av att jag var törstig. Det sög ju..

Nej, borsta tänderna var det ja. Vi hörs sen, och då kommer även bilderna från matchen igår. Vi var fina kan jag lova,
PUSS

Kommentarer
Postat av: Madde

Vet inte ens vad matchen slutade :)

2008-06-19 @ 08:26:57
URL: http://angelwing.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0