fredag

Om man ändå kunde få vakna såhär pigg varje dag. Jag vaknade av mig själv en halvtimme innan väckarklockan ringde, och vaknade faktiskt med ett leende på läpparna. Ingen försovning idag, och det kan ju inte vara med än positivt! Men iofs, jag gick och la mig väldigt tidigt igår, så jag somnade runt tio skulle jag tippa.

Idag är det fredag, och inga planer har smidits. Kanske ska man bara sitta hemma med mamma och prata lite? Eller så kanske man hänger med Jennie när hon ska fira sin kusin? Är ledig imorgon, så kanske kan parta lite. Fast utan alkohol, det vill jag inte se av på länge. Mådde verkligen skit hela onsdagen, och kände verkligen för att bara kasta mig ut från Mickes balkong. Usch, inget roligt alls.

Jobb till klockan fem är det som gäller idag, och jag är faktiskt taggad för det. Solen skiner lite idag, så det blir nog inte så mycket, men samtidigt är det fredag och många är lediga. Så vi får se vad det blir för dag. Det är bara bra om det kommer folk, så man slipper gå hem för att det är för lite att göra. Såååå, vi hoppas på lite kaos.

Men jaa, finns inte mycket mer att säga, så jag ska sluta ordbajsa.

Vi hörs när jag kommer hem!

pusskram

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vars är alla bilder ninni? :)

2008-06-13 @ 16:52:50
URL: http://sannacarita.blogg.se/

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0