allmänt bajs

Nu har jag tråkigt.. Tåget härifrån går 26, då jag måste möta upp Micke och ge honom hans nycklar. Sen är det jobbet som gäller, storstädning på G. Inte taggad, må jag lova. Men men, det är pengar där också.
Så jag kommer sammanlagt jobba;
Tors, fre, lör, sön och måndag. SEGT. Men det måste vara positiva tankar nu, pengar pengar pengar,
Måste ta ut ett förskott på denna lön också, så jag slipper ta ännu mer pengar från sparkontot när vi åker.


Jag är taggad på att åka. Jag vill egentligen börja packa nu, för det är en bra feeling när man börjar packa. Det är najs!

Men nu ska jag väl hitta på något roligare. Solen har hittat till Mickes balkong, så jag sätter mig där.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0