46 dagar kvar, FATTA DET!

Nu är det klart, uppsatsen är färdig och ivägskickad. SKÖNT! Nu får man bara hoppas på att den var tillräckligt bra så jag kan få mitt VG i textkommunikation. Vore riktigt najs, må jag lova.

Men nu ska jag hoppa i säng, måste upp tidigt imorgon och åka till banken. Ska sätta in pengar på Jennies fasters konto, men måste då först ta ut pengar från sparkontot och sätta in därifrån. Och jag orkar inte göra det på torsdag, då jag har planer, så jag gör det innan skolan imorgon. Passar perfekt.

Det är 46 dagar kvar tills vi åker. Tänkte köra en liten nedräkning här på bloggen, både så ni och jag kan hålla räkningen. Jag kommer dö när det är 2 veckor kvar. ÅNGEST!

Vi hörs imorgon, puss!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0