uppdate

Detta känns helt ofattbart. Helt sjukt att tänka på att det endast är 17 jävla dagar kvar tills vi åker Jennie.
17 dagar kvar tills vi får ligga på den där jävla stranden med en drink och bara steka. ÅH FAN VA UNDERBART!!


Det känns bra att få komma iväg. För i nuläget känns det inte okej här hemma i Sverige. Här sitter man med nästan, bara nästan 40 graders feber och måste åka till jobbet iallafall. Och idag kommer vi säkert få slita.. Kolla bara på vädret så fattar ni precis vad jag menar. Molnigt = mycket jobb för oss som jobbar på ett inomhuslekställe för barn. Alla föräldrar tar ju dit sina äckliga ungar då. Och idag måste jag jobba helpass, eftersom jag är den enda arbetsledaren som jobbar, så måste jag det. Kul, Ninni, kul..

Och Jennie drar till landet idag och kommer inte hem förens på söndag. Jävligt synd tt jag inte hann träffa henne innan, då söndag faktiskt är rätt långt bort. Men när hon har kommit hem,och måndagen har spolat förbi, då jävlar. För efter måndagen är jag ledig ett bra tag, och det känns ju toppen må jag säga.

Om bara den här jävla busstrejken kunde lägga ner. Fruktansvärt att bo i Tyresö säger jag bara. Man kommer ju ingenstans härifrån utan en bussjävel?! Vi är fast. Fast i en jävla håla....

Men nu ska jag gå ut med min hund, sen sätta mig i bilen till jobbet.
Kanske skriver när jag kommer hem, kanske inte.

puss.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0