på lördag

Nu jävlar är det snart dags. Snart ska jag äntligen få åka bort från detta skitland, bort från allt som får en att vilja hoppa från något högt..

Idag är det tisdag, alltså tisdagen före den stora dagen. På lördag drar vi, klockan fem lyfter vi från denna jord.

Jag kommer få panik. Jag hatar att flyga. Eller inte att flyga, men att checka in, hitta rätt gate, fixa in väskorna - allt som har med den där jävla flygplatsen att göra. HATA HATA!
Men framför allt hatar jag att gå igenom de där sakerna som piper. Ni vet...
Jag har alltid för mig att någon har stoppat på mig en fet pistol, eller en påse med en jävla massa knark. I sverige är det inte så farligt, men när man kommer till turkland och sen ska hem.. Då är det panik på hög nivå. För OOOOOOOM någon HAAAAAAR gjort det, är jag körd och fast i turkland för evigt.

Eller det kan tillochmed gå så långt att jag tror att någon har stoppat ner ett lik i kitt handbagage, bara för att göra saker och ting värre. Eller att min väska kommer försvinna, typ ramla ur planet eller liknande. ELLER, hamna på fel gate och landa i Irak.. Eller bara helt enkelt att jag inte kommer hinna med. Att pappa kommer köra fel på väg till arlanda och att vi kommer se vårat plan flyga iväg mot värmen, utan oss sittandes i den där korven. Eller att när vi sitter i planet så kommer terroristera med sina stora vapen och skjuter skallen av Jennie, så jag får sola på stranden själv..

Okej, nu börjar det gå för långt. MEN JAG HAR PANIKÅNGESTRESADEPRIMERANDEATTACKER!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0