Yääs

Nu har jag plattat håret änny mer, och är nu redo för att gå. Har inte hunnit fixa lufggen, eftersom jag suttit och lekt med bilder. Menmen, sånt är livet. Har lekt mest med en bild på mig och Anna, men det floppade totalt, och jag gjorde för mycket. Nu ser den verkliiiiigen omgjord ut. Menmen, whatever som man säger.

Men jag skriver självklart när jag kommer hem igen, slutar inte förrns fem i sex idag, så det kanske blir sent. Kansxke hittar på något efter skolan, man vet aldrig, som sagt.
Jag skulle också behöva klippa mig, men jag pallar inte sånt nu, hehe.

Min mentor ringde också mig idag, och pratade om fotokursen jag ska gå, Men kärringen glömde att säga vart jag skulle befinna mig? För den börjar imorgon klockan 17.00. Den kursen går jag bara för att jag slapp matte B.
SKÖNT. Menmen, får ta och leta upp henne senare idag, eller också imorgon.

Men vi hörs när jag kommer hem, PUUUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0