trött som ett as, tack!

Fyfan va jag är trött. Somnade inte förrns runt 4 snåret inatt, men har samtidigt inte sovit något - känns det som. Ni vet när man vaknar upp och det känns som att man varit vaken och försökt sova hela tiden, när minutrarna går och man är fortfarande lika trött? Jag HATAR det. Det finns inget värre. För då brukar jag ligga och tänka på att jag ska skita i jobbet och sova, men vad ska jag ha för ursäkt för att inte komma? Hur kommer Pia ta det? Kommer hon bli skitsur och ge mig sparken? Alla dessa frågor snurrar runt i huvudet på mig, klockan fem på morgonen.

Efter jobbet idag blir det hem och sova en timme, eller två. Sedan kanske träffa Anna och färga mitt hår, utväxten samt lite slingor. Men först och främst; Sova.

Simon är så underbart snäll att han skjussar mig, han ska till tallis (där han bor egentligen) och mata hans katter. hans familj är i GBG och han lovade att göra det. Så han sa imorse att han kunde skjussa, underbara han.

Men jag kanske skriver innan jag åker eller nåt.
Annars så hörs vi när jag kommer hem. <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0