trööött

Idag är jag trött, igen.
Och det hjälper inte direkt att jag går i skolan till halv 8 idag. Eftersom jag inte gick den där äckliga 'Matte B' så ska jag gå en fotokurs på onsdagar. Från 17.00-19.30. Jag kommer åka hem emellan, jag tänker inte sitta i skolan som ett jävla fån, nej tack.

Men jag fattar inte?! Varför klockan fem?
Varför är skolan tvungna till att ha det så jävla sent? Det finns inte en enda elev som slutar senare än fyra, så det är ju inte direkt att de 'väntar' på någon. Och om det är för att man ska hinna hem och käka middag, så är dom ju schyssta? Tänk de som har en timme hem? Och sen en timme tillbaka. Hinner säga hej till morsan, tack för maten lixom, och sen måste pallra sitt arsle till skolan igen. Kuuuul.

Jag hinner ju iallafall hem.

Det blev ingen färgning nu heller. Jag orkar inte stressa, och inte kunna göra det ordentligt. Så jag gör det ikväll, när jag kommer hem från fängelset.
Oh mina öron, för att prata om något helt annat, kliar så INIHELVETE! Jag har ju inte fått mina örondroppar än, men det kliar, och jag blir tokig. Jag hatar detta, jag gör verkligen det. Uuuuusch.

Men nu ska jag kolla runt lite, uppdaterar senare.
PUSS<3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0