Tragiskt

Jag sitter just nu och tittar på ett program om feta människor som försöker skaffa barn. De är allstå för feta för att kunna bli gravida. Och det var en tjej som sa att hon har försökt i 2 år, med att bli gravid. Men hon har som sagt problem med vikten, och försöker gå ner i vikt. Men vad tror ni hon gör direkt efter att hon sagt det?! Jo hon sätter sig framföt tvn med sin pojkvän, framför ett bord som är fullsmockat med chips, dipp och choklad. Försöker gå ner i vikt?! Jag visste inte att man kunde gå ner i vikt av att klämma i sig skit? Skulle jag vilja gå ner i vikt för att jag så gärna vill ha barn, skulle jag träna och endast äta nyttigt. Jag förstår mig inte på dessa människor.
Och jag blir så förbannad på dem som lyckats bli gravida, även fast de är överviktiga, och sedan fortsätter äta, trots att de vet att de utgör en stor fara för att barnet ska bli sjukt! ÅÅÅÅH, respektera ditt barn för i helvete!

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0