trååk

Okej, nu är teet uppdrucket och nu sitter jag här som ett fån och tråkar. Det är ingen idé att gå och sminka sig, för det tar 10 minuter så är jag klar. Jag kan iofs sätta mig och platta håret, men aha. Det kommer gå på 5 minuter. Så jag kan lika gärna sitta här i 20 minuter till, och sedan sminka mig och göra mig iordning.

Eeeeeller så tar jag den senare bussen och kan sitta här utan att tänka på att klockan går så fruktansvärt långsamt, och då slipper jag även att sitta i skolan i en halvtimme innan jag börjar. Börjar 55, och bussen är framme halv. 25 minuter av tråk? Näääee, men om jag tar den senare är jag framme 00, lite sent, men vafan. Skiter väl jag i. Det är bara mentorstid, så det är lungan!

Då kanske jag skriver ännu ett meningslöst inlägg, kanske tar mig tid att ladda in Teneriffabilderna?

PUSS&KRAM


Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0