Svikare

Fyfasiken vilken svikare Victoria är!! Hon berättade nämnligen för mig igår att hon ska tatuera sig på onsdag, nästa vecka. Och jag lovade att följa med, och vad själv lite exalterad. Men vad tror ni hon gör? VAD TROR NI HON GÖR?! Jo, hon går och tatuerar sig idag istället, när jag inte får vara med. Hur schysst är det på en skala? Naej, inte schysst alls. Imorgon ska jag ta med mig ett hagelgevär och skjuta bort hennes tatuering så hon får göra om den. Och jag skiter i om jag råkar skjuta bort hela handen. SVIKARE!

OPch sen, en till rolig sak som hände idag.
Tror ni att jag hade någon fuckingjävlaskitbajskorvfitthorkurskväll idag eller? Nej, jag åkte dit, men åkte lika snabbt hem igen eftersom läraren var sjuk. Varför kan de inte fixa ett system att när läraren skjukanmäler sig ska elever som ska ha honom i något ämne, också få reda på det. Fyfan va sur jag var där ett tag.

Och sen när jag kommer hem så ska jag ta dessa örondroppar i öronen, och det gör visst att man inte kan ha nhuvudet rakt, utan att skiten ska åka ur. ÄR DET KUL ELLER?! Nej absolut inte.

Skitdag. Nu ska jag titta på Brokeback Mountain och minnas Heath Ledger lite. Och kanske gråta, och titta bort när de bögar sig. Uppdaterar senare.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0