Stressig morgon?

Ja, jag hade ställt klockan på halv sex från börjar. Halv sex var jag fortfarande upp. Somnade inte förrns sex halv sju. Och det var ju kul? Jag ficik inget svar av Erik igår kväll, så jag smsade Anna (läraren) på morgonen. Inget svar där heller. Så jag skickade sms till Bubba, och fick då heller inget svar. Så jag ringde honom.
 8.55 skulle vi vara inne vid Zita. Kuuuul, när jag tittade på klockan var den halv 8. Jag sov alltså mellan en, och ½ timme inatt. Inte roligt.
Då var baar ett problem kvar. Hur fan kommer jag till Zita? Resten av mina klasskamrater har varit där en gång innan, men jag sket i att gå då, så jag hade ingen aning om vart det låg. Fick tag på Sohpia som snällt berättade för mig. Krånglig, men ändå lätt väg. Skulle då kolla bussen. Den gick om 20 minuter. Annars skulle jag komma försent. Jag fixade mig på 10 minuter, och skrang sedan till bussen. Träffade klasskamrater på gullmarsplan så jag slapp virra runt inne i stan själv.
Den föreläsningen vi skulle på handlade om film och tv. Alltså, hur gör man nyheter? Vilka nyheter ska man välja att förmedla till det svenska folket? Jag lyssnade inte så värst, jag somnade istället. Konstigt? Naej.
Så nu ska man skriva ett A4 om vad den där tanten stod och snackade om. Kul? Naej.

  

Pojkarna på donken efteråt, och sovandes på bussen och i skolan.
SÖTA! :)

Men nu är jag hemma iallafall, och det är skööönt. Har mig en varm kopp te, och ska snart lägga mig i sängen och sova lite.
På lördag har man blivit tvingad till tjejmiddag hos Helen, och det roliga kommer vara att jag kommer behöva åka hem vid 10-11 snåret, eftersom jag jobbar på söndag. Kul? Verkligen inte. Jag kommer känna mig som ett mobboffer som behöver åka hem till lilla mamsen. Hon kunde inte ha alt en bättre helg, haha. Menmen, sålänge hon bjuder på drickan är jag nöjd, hehe. Ska ta med mig Sour dit så jag också tar med mig något. Kanske flörtar lite mer mamma så kanske jag kan ta några cider hemifrån också. Jag vill också bli full!

Men nu ska jag glo runt lite, och sedan sova. PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0