spruta, samt rinnande ögon

Guuud vad jag är trött. Jag är verkligen APtrött. Hela natten har jag bara legat och vridit på mig. Jag har inte kunnat sova, hur trött jag än är! Jag får hoppas att den där elkillen som ska komma, stannar länge. För jag är så trött, och skulle inte banga på att sova en timme eller två när jag kommer hem. Innan jag ska iväg till banken alltså.

Eller så kanske jag inte behöver dröja mig kvar inne i stan i typ hundra år. Men jag vill hitta en pålitlig tatuerare, och så. Men jag har ett problem.. Jag måste skriva ut min tatuering, och kanske lämna in den om de vill leka med den och förändra eller så. Det brukar ju oftast bli snyggare så.

Herregud va trött jag är.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0