some scary shit!

Kom hem från jobbet nyss, och jag skojar inte om att jag vart skitskraj den sista timmen.
Jag står och sopar hallen 20 minuter innan stängning, för att sedan gå och svara i telefon.
När jag pratar ställer jag mig vid kassan så jag har uppsikt över hallen. Då ser jag hur en man kommer in, och jag tänker ''åååååh, en sån jobbig kund som kommer stanna till tjugo över'' och pratar sedan vidare i telefon. Sedan ska jag gå ut i hallen och se vad som hände med mannen, eftersom han inte kommer in i lokalen. Men då ser jag hur han springer som en dåre ut igen, och försvinner.

Jag blev SKITSKRAJ! Jag ringde mamma direkt och berättade, och hon kom som min hjälte (hjältinna?) Och sedan fick jag i lugn och ro se på medans hon kollade alla vrån efter en man. Läskigt, javisst.

Skönt att bli klar med städningen så fort, stämplade väl ut mig runt 20 över. Men det kan ju bero på att jag inte gjorde golvet, men iallafall.

Ska kolla lite vad som hänt alla andra idag.
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Hille

Kan du sluta berätta massa läskiga saker, tänk på stackars mig som stänger själv 4 dagar i veckan! =/
Jag kan ju berätta en kulig sak, jag har hittat världens finaste, hetaste och sexigaste pumps! Det blir upp med tuppen imorn och in till stan, ska inhandla mina älskade shoes! :D dom dödar! MJAU

2008-01-14 @ 22:43:31
Postat av: ninni

ja, då kanske jag kan få tillbaka mina? :D haha

2008-01-15 @ 00:48:18
URL: http://schmeeek.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0