skolan

Sitter i skolan nu, har naturkunskap. Har också precis suttit och gjort mig dum på mattelektionen. Matte A Light lixom, hur enkelt som helst, men ändå kollapsar min hjärna och jag fattar ingenting. Skulle gjrt ett prov idag, men det sket sig. Och imorgon, har jag stort prov i italienska egentligen, men jag vette fan om jag ska göra det, då jag aldrig kommer klara det, utan bara göra bort mig. Har inte pluggat ett skit, och måste då hem ochhämta italienskaboken så jag kan plugga på jobbet. Nej just det!!! Jag ska till läkaren imorgon ju! Och italienskaprovet är på morgonen, så jag kan inte! WOHO! Fyfan va skönt.

Tillbaka till naturkunskapen. Vi håller på med ett stort projekt nu, och jag vet inte ens vad jag ska göra projekt om. Vi ska göra någonting som är genetiskt. Asså genetiska sjukdomar etc. Men jag har ingen aning om vafan jag ska skriva om! Jag vill lära mig något som jag kan ha användning för senare i livet också. Och inte heller vill jag skriva om någonting tråkigt. Typ, fetma - genetiskt? Det vet väl alla? Är morsan tjock finns det stor chans att barnet också blir det m.m.

Nu kom läraren, så jag sticker nu.
Men jag uppdaterar lite senare, PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0