Skolan

Sitter i biblioteket med Jennie just nu. Var tvungen att vänta på henne för att jag ska få sällskap till cetrum sen. Måste inhandla hårfärg eftersom Denice ska färga mitt hår. Banken tar jag på måndag istället, eller om jag kanske ska ta ungsdomsmottagningen istället? Behöver gå dit och säga att jag inte kan fortsätta ta p-piller. Jag missar fem dagar i rad hela tiden. Jag GLÖMMER! Så jag ska väl skaffa mig en pstav eller en spiral. Vi får se.

Så nu sitter jag allstå här i skolan med Jennie, men jag tänker inte sitta här tills klockan blir tre, då åker jag själv, så hon får fan bli klar med sitt arbete så vi kan dra, wiiihoooow.

Vi hörs hemma sen, PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0