sexnoveller

Hahahaha, jag hittade en sida för sexnoveller. Har suttit och läst där ett tag och det är ju sjukt vad folk hittar konstiga ställen att ha sex på! Det är lixom sjuka ställen som jag aldrig någonsin skulle våga hålla på. Men det är ju lite kul iallafall, men skulle Simon komma med såna ideér skulle jag tro att något var fel.

Men många av dessa historier verkar vara så påhittade. Lixom, som en historia:
En kille kliver på tunnelbanan och sätter sig mittemot en tjej. Men hon sover. Han tar bort hennes kavaj och knäpper upp hennes blus och börjar slicka på hennes bröst utan att hon vaknar? Och sedan när hon vaknar får han följa med henne hem, för hennes lillesyrra skulle fylla 18 och då skulle presenten från storesyrran vara att ta hennes oskuld. Så hon tar alltså med honom hem, en vilt främmande människa, för att han ska ta hennes lillesyrras oskuld? Naaaae, antingen är syrran sjuk i huvudet, eller så är killen en riktigt stor myttoman!

Nu ska jag gå och sola, men vi hörs när jag kommer tillbaka.
PUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0