sen kväll igen

Kom hem helt slut efter jobbet, var tvungen att stanna kvar en timme för att det var så förbannat mycket att göra. Och sedan när jag kommer hem berättar Simon att han ska till Jonte&Madde, och jag har inte träffat varken dem eller deras son Hugo på evigheter så jag ville självklart med. Jag fick reda på att det skulle drickas lite, så jag tog också med mig lite granna. Mm, och kolla nu! Kom jag i säng tidigt eller?! Naej, skulle inte tro det. Jävla skit.
Ska gå och lägga mig nu, så jag är nogorlunda fräsch imorgon. Skulle behöva tvätta av mig sminket, men det får jag göra imorgon bitti, för nu pallar jag verkligen inte.

Kan uppdatera med lite bilder imorgon, ska dra mig mot sängen nu. Eller först ska jag självklart läsa lite bloggar och ta en sista cigg.
Ha det bäst, så hörs vi imorgon! <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0