seg dag, och övningskörning

Kom ju hem från jobbet vid två, och satt och pratade med mamma ett tag, och sen sov jag. Simon kom och störde ett antal gånger, men det va luuuugnt.

Sen skulle jag övningsköra, för första gången i mitt liv. FATTAR NI?! Och det var hur nervöst som helst, jag trodde jag skulle avlida i början. Kärringstopp lixom? Hallåååjaaa? Men det lugnade ner sig, och tillslut gick det hur bra som helst, men i slutet var jag så kissnödig, att jag inte våga bromsa. Tänk om jag skulle räka göra på mig? HAHAHA, i mammas bil, första gången jag är ute. Fyfan va kul det skulle vara. Helt galet. Hon skulle bli tråkigt sur,

Nu sitter jag i soffan, på mammas dator, och ska vänta tills Simon är klar på datorn. Då kommer bilderna från igår, som Helen har läääängtat så mycket efter att hon måste ringa och tjata. Men det är ju inget vi ska hänga upp oss på nu, eller hur?

Men det jag vill att du gör, Helen, är att du skriver vart jag kan hitta det Bea skriver om. Har sökt på allt möjligt men hittar ingenting Vi gör ett byte helt ekelt, du får bilder, jag får adresser.

Tills dess, ska kolla på teve, och sen ska jag in på datorn, dricka lite mer te, och sen ska jag sova. Ojojoj, va jag ska sova,

PUUUUSS <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0