paus

Nu tar jag en paus i städningen. Har innan tagit paus för att äta och ta en cigg. Men annars har jag städat som ett arsel. Slängt mycket skit, 3 påsar och en sopsäck blev det, haha.

Men nu tar jag en paus innan jag ska fixa till sängen och szedan ena soffan. Men annars ser det helfint ut. Har damsugit och torkat överallt. Eller inte överallt, hyllor m.m, men annars har jag gjort rent hyffsat iallafall. Jag är iallafall stolt över mig själv iallafall.

Men nu ska jag fortsätta städa, så det är klart när Simon kommer hem. På tal om det, vart fan är han?

Uppdaterar med bilder på det nystädade rummet senare, PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är :)

2008-01-10 @ 20:25:32
URL: http://tearswilldry.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0