Oops

Missade bussen. Haha. Kommer nu komma 10 minuter försent. Ohnej! Inte för att jag bryr mig speciellt, men med tanke på att jag redan har 61% frånvaro så kanske jag ska ta och skärpa mig och komma i tid.

Har suttit ett bra tag och läst bloggar, och det enda jag kan säga är - herregud!
Det finns så mycket konstiga bloggar, och fjantiga, och fjortisaktiga! Min blogg ingår säkert i en utav dessa kategorier, eller i flera, men herregud! Det är ju nästan så man blev lite rädd när man satt och läste. Vad har dessa ungdomar fått lära sig av sina föräldrar? INGENTING verkar det som. De har inte fått gå i skolan eller någonting, eftersom de uppenbart inte tänker normalt. Man blir faktiskt lite rädd, kan jag erkänna.
Ska dessa ungdomar, tillsammans med mig, ta över världen senare, efter våra förfäder? Jorden kommer gå under, jag är ledsen, men det kommer den om dessa människor kommer få ta över iallafall.
Jag tänker inte nämna några speciella bloggar, för jag hittade ett antal, och tänker inte peka ut någon bara sådär, men mina nära & kära vet vilken blogg jag hatar mest. Jisses.

Men ska nu fixa det sista, och ta en sista cigarett. Sen drar jag mig mot skolan, och italienska. Inte naaajs. Men vi hörs när jag kommer hem, förhoppningsvis har mitt kort kommit så jag kan gå och handla hårfärg - hoppashoppas. Vi hörs, folks!

PUSS <3

image375

Kommentarer
Postat av: stine

hejsan kolla in i min blogg

2008-01-22 @ 13:37:49
URL: http://stineb.blogg.se
Postat av: Hille

Min lilla mummis :D

2008-01-22 @ 23:37:40
Postat av: Jennie

sssssöööööööööööötast!

2008-01-23 @ 06:06:38
URL: http://tullan89.blogg.se

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0