Okej, problem

Jag och min klass ska till Zita imorgon. Det är ett ställe där de håller föredrag och grejer. Men jag kommer fan inte ihåg vart det ligger, och när vi ska vara där. STRESSAD!
 Någon som kan hjälpa mig, och berätta vart fan det håller hus?
Jag har självklart slarvat bort lappen där det står all info, så jag har ingen aning om vart fan det ligger, om det ens är imorgon jag ska dit, eller vilken tid.

Har som tur var den lärarens nummer, så jag kan ringa/smsa imorgon och kolla. Skickade ett sms till Erik, men han ligger väl och sover. Antagligen. Uuusch, jag hatar sånt här.

Men nu måste jag gå och lägga mig, det får inte bli en likadan morgon imorgon igen. Jag ska upp sex, och nu ska jag fan upp sex också.

Men jag uppdaterar säkert imorgon, puuuss <3

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0