ojsan

Nu helt plötligt gick tiden väldigt fort, och jag blir nu illa tvungen till att ta den senare bussen, haha.
Har bestämt mig nu för att ladda in bilderna, håller på med bilderna från nyår, teneriffa, samt egobilder på mig - tagna nyligen.

Så jag ska se hur förbannat lång tid det kommer ta att ladda in dem, eftersom bilderna är rätt så stora. Inte överdrivet, men rätt så. 310 bilder vart det i Teneriffa. Och det måste ju finnas några bra då, som jag kan slänga in i bloggen, right?

Det var så underbart där, jag skulle inte banga på att åka dit en gång till. Klart, vem skulle banga?
Det enda som var dåligt var partylivet. Det fanns inte mycket partyungdomar där, utan mest barnfamiljer och gamlingar. Men vi hade vårat roliga på hotellet, eller på hooters. Och det var ju trevligt det med, det funkar ju, jag var trots allt på semester!
Det kommer ta lång tid det hrä, så vi får se om jag hinner med. Nu ska jag vänta på alla bilder, nivet dom som ''ligger'' ned.
Och det är typ 200 bilder. Måste sluta ta såna kort.

Kommentarer

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0