Nu testar vi igen

image328image324
image325
image326
image327


En liten titt på hur mitt rum ser ut när det är nymålat. Döm mig dock inte för den fina 'handduken som fungerar som rullgardin, då min bror har haft sönder den andra. Jag har köpt persienner i trä som sitter innanför fönstret, istället för inuti. Är riktigt stolt över resultatet. Just nu håller jag på att spraya handdukshållare svarta, till min nu lila toalett. Ballt ballt.

Men nu ska jag spraya igen, och sedan ska jag ut en sista sväng för att röka, och sedan ska jag sova. men jag uppdaterar imorgon, så vi hörs då!
PUSS <3

Kommentarer
Postat av: Hille

Så jätte fint! :D

2008-01-11 @ 20:43:52

Skriv dina känslor om detta inlägg:

Namn:
Kommer du skriva igen?

Din e-postadress, som ändå inte kommer synas:

Ska jag besöka din blogg? Skriv in den här:

Lätta nu på ditt hjärta, och var riktigt ärlig:

Trackback
RSS 2.0